Amanda Eleanor
Do³±czy³: 24 Maj 2024 Posty: 6
|
Wys³any: Pi± Maj 24, 2024 06:26 Temat postu: buitenspeelgoed |
|
|
Zoals ik het buitenspeelgoed zie, is de gemeenschap van systeemdenkers gesplitst in twee waarneembare facties. De kleinere fractie, die jij en ik onderschrijven, is dat we de axiomatische principes en hulpmiddelen gebruiken voor het denken van systemen om zowel systemische problemen \"daarbuiten\" in de wereld op te lossen als systemische problemen die zich voordoen binnen de corridors van onze eigen discipline en praktijken. Bovendien doen we ons werk in het openbaar, om aan te tonen dat we rolmodellen zijn voor onze methodologie, zelfs als we interne kwesties binnen onze eigen gemeenschap aanpakken.
De brutaliteit is ingebouwd in het platform (evenals andere sociale media platforms) en het kan overspoelen in de realiteit op verschrikkelijke, kwade manieren. Denk aan de Rohingya genocide in Myanmar. Deze genocide gebruikte Facebook om vreselijk, brutaal geweld in de echte wereld op te roepen. De New York magnetisch speelgoed Times voerde een diepgaand onderzoek uit naar deze genocide en meldde wat ze vonden in dit artikel: Een genocide aangewakkerd op Facebook, Met berichten van het leger van Myanmar
Voor zover ik kan zien is deze ene admin afgeweken van het model dat Π en de andere speelgoed 1 jaar admins zouden hebben gehanteerd. Zoals ik het begrijp, heeft deze enige schurk admin eenzijdig vastgesteld dat het juist was om Bebe summier uit de EoST te booten en heeft geen berouw van dat geloof. Het is onduidelijk voor mij hoe dit gebrek aan consensus onder de Admins opgelost kan worden. Het is misschien te laat voor Bébé, maar het betekent dat dit fenomeen waarschijnlijk zal terugkeren, misschien met een andere potentiële bijdrager in de toekomst.
Inmiddels was het enkele weken geleden dat ik merkte dat de groep verdwenen was. Ik besloot mijn Facebook vri houten speelgoed end die één van de hoofd admin van deze groep was te vragen wat er gebeurd was. Na een dag van vragen met de andere admins, vertelde hij me gewoon een van zijn admins, hij wist niet wie de spam opruimde en verwijderde me op die basis. Blijkbaar deed deze beheerder dit z onder overleg met een van de andere beheerders ervan uitgaande dat ik een nep account was die de groep spamde. Mijn vriend, de admin, sprak geen schok uit, geen verdriet, geen berouw over wat er gebeurd was.
Wat er is gebeurd is wat Gregory Bateson zou hebben genoemd \" Schismogenesis \" wat betekent een breuk en een fragmentatie van Systems Thinking in twee of meer conflicterende facties, die elk verschillende praktijken zouden toepassen. Voor zover ik kan zien is Bebe daarom het vertrouwen in de integriteit van de Systems Thinking cultuur kwijt. Ten minste één fractie zou de praktijken van het anachronistische en verouderde model van de politiecultuur behouden. Deze ongelijkheid heeft wortels die helemaal teruggaan tot de ongelijkheid tussen de theologie en de seculi bol com speelgoed ere rechtsstaat.
In de nasleep van Trump's verkiezing vormden veel nieuwe Facebook groepen over de hele wereld. Er waren Women's March groepen, ondeelbare groepen en groepen gewijd aan de idiocratie van Donald Trump's Amerika. Ik heb me bij veel van deze groepen aangesloten in Amerika en over de hele wereld. Ik ben ook lid geworden van Klimaatverandering en Milieu groepen omdat deze kwesties door de verhaallijn lopen van het verhaal dat ik al voor 2009 achtervolg en sinds 2012 dagelijks schrijf. Een verhaal dat in werkelijkheid barstte met de verkiezing van Donald Trump. Daarom ging ik naar beneden en interviewde mensen. |
|